.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستاوردهای وزارت اطلاعات در سال 89

وزیر اطلاعات مهمترین دستاوردهای این وزارتخانه را در سال 89 شناسایی سرویس های اطلاعاتی، موفقیت در فضای سایبری و مقابله با شبکه های هرمی خواند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی در آخرین نشست هیئت دولت در سال 89 در جمع خبرنگاران افزود: وزارت اطلاعات امسال توانست برخی سرویس های اطلاعاتی پر مدعا را شناسایی و در آنها نفوذ کند.

وی گفت: متأسفانه برخی نیز در منطقه با این سرویس ها همراهی داشتند و احساس می کردند توانسته اند موقعیتی را برای یکسری اقدامات در ایران پیدا کنند.

مصلحی موساد را از جمله این سرویس های اطلاعاتی خواند و افزود: سربازان امام زمان (عج) این سرویس اطلاعاتی را در وضع منکوبی قرار دادند و حتی بر پایگاههایی که این سرویس اطلاعاتی در اطراف کشور ما دارد اشراف پیدا کرده ایم.

وزیر اطلاعات در ادامه به موفقیت های دیگر این وزارتخانه در مقابله با شبکه های مجازی و فضای سایبری اشاره کرد و گفت: بنا ندارم این موضوع را باز کنم اما قطعاً آمریکایی ها متوجه می شوند چه می گویم.

مصلحی گفت: آمریکایی ها در این باره طراحی های پیچیده ای کردند تا نظام را با چالش مواجه کنند اما سربازان امام زمان (عج) در این زمینه توطئه ها را خنثی کردند.

وزیر اطلاعات گفت: برخی رسانه ها نیز اعتراف کردند که چگونه ارتش سایبری ایران توانست جلوی فعالیت هایشان را بگیرد و مانع از توطئه ها شود.

وی به فعالیت های وزارت اطلاعات در مقابله با شبکه های هرمی اشاره کرد و گفت: این موضوع از تهدیدهای جدی برای اقتصاد و مسائل اجتماعی ماست و با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی موفقیت های خوبی در مقابله با این شبکه ها صورت گرفت.

وزیر اطلاعات افزود: مردم و بویژه جوانان احساس نکنند که شبکه های هرمی ، حرکت داخلی است بلکه پشت این حرکات دقیقاً سیستم های اطلاعاتی فعالیت دارند تا نظام را با چالش مواجه کنند.

وی ابراز امیدواری کرد جوانان در این باره توجه جدی داشته باشند.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا موضوعی در سال 89 بود که آن را به سال 90 موکول کرده باشید؟ گفت: برخی طرح ها را به دلیل اینکه با چالش های دیگری مواجه شدیم به تأخیر انداختیم اما این طرح ها هیچ کدام محوری نیست./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.